teehee~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

AICHAD

agak lame x updated~ okayy. daaa..

AICHAD :'(

sorry psl td!!  maybe sbb ak agak ego,,
btol ckp fathin,, dkt sas ak rpt dgn kau sorang jee..
x nak ar sampai remove friend..
sorry sangat2...

xd mksd pon nk kong kong dy,,
but sbb JEALOUS !!
mcm2 jadi..

SORRY !! please add dy balik,,
kite start rpt pon bile group tu ad,,
ko knal dy pon sbb knal ak,,
SORRY !!  okayy,, 0 - 0
nk jd mcm yg dulu2..  okayy je,, bahagia je.. but now ! mcm2 jd. :(

daaaaaaaaaaaaaaaaa !! x yah gadoh2.. shon di~
tau shon di ?? search sndri kat google :)

SORRY AICHAD :(

2 comments:

Muhammad Aizat said...

wah!!!!!
segannya saya semasa membaca blog ni!!!
0-0??? 2-2 la skrang ni...
aku kenal fathin melalui kawan aku yang bernama deena nazalan lah!

biasalah manusia, selalu jealous...
x mengapa, beta mengampunkan tuan hamba tetapi dengan beberapa syarat. syarat-syaratnya:
1. bina sebuah jambatan emas yang menghubungkan SSP,SAS dan MCKK. (senang kau nak jumpa f dan aku nanti)
2. sediakan satu perigi air koka-kola dan setempayan air 100plus.
3. 7 dulang burger king, 7 dulang KFC, 7 dulang McD (hati nyamuk dan kuman nak buat apa??? bukan boleh makan pon)
4. jangan marah aku x tentu pasal lagi!!! (marah bersebab yang relevan tak mengapa lah)

sekiranya syarat-syarat di atas di penuhi, beta akan pertimbangkan tantang mengampunkan dosa tuan hamba.

kalau tidak, mohon ampun masa raya nanti sahajalah.

titah perintah: Sultan Muhammad Aizat Nizam Shah Ibni Sultan Mohd Noor Yaacob Shah

kudin72 said...

aichad !! bwat essay plak !! haha.. xpe2, shon di
1) jambatan emas ?? no worries ! ak bwat lif nnt!
2)satu perigi minyak laaa !! harga minyak naik ! bwat ap minx air koka-kola =.=
3)sorry ! CNY ! semue tutup ! yg ad ! kedai laksa pak ngah !! EJ catering !! naqiuddin kedai makan !! habak mai ! cheq spend hang pasembor !!
4)^_^!!
5)okayy !! hari raya eah ??? ak nak jd org first minx maaf :)

teeheee~
aizat : woohoo~

Post a Comment